Klaar om een RFP in te sturen of niet,
wij kunnen u ondersteunen
Soms denkt u dat u de problemen kent en klaar bent om een RFP in te dienen - u hebt alleen een antwoord van topkwaliteit nodig
Soms weet u dat er een probleem is, maar weet u niet wat u niet weet, en zou u baat hebben bij een vertrouwde adviseur die u helpt de RFP vorm te geven
Eén organisatie, EMEA, APAC, Americas, Global team, Regionaal team
Inkoop, Verkoop, Financien, HR, Logistiek, Marketing, Management
Alle niveaus, Starters, Middelmanagement, C Level
Online, Klassikaal, Advies, eLearning, Hybride, Train-de-Trainer
Standaard of maatwerk, wereldwijde toepassing of juist lokaal, theorie of praktijk, digitale tools
Centraal, regionaal, Lokaal, één contactpersoon, kwartaal- of halfjaarlijkse evaluaties
Global fee, Centrale of lokale betaling. Lokale of regionale prijzen, prijzen per groep of per deelnemer
Externe of interne coaching, Ondersteuningspakketten voor het management, Train-de-Trainer, inbeddingsprogramma's en webinars
ROI en KPI metingen, Capability Survey, Leerdoelen, Pay for performance
29 talen:
Arabisch, Bahasa Indonesia, Bulgaars, Cantonees, Deens, Duits, Engels, Fins, Frans, Grieks, Hongaars, Italiaans, Japans, Koreaans, Lets, Maleis, Mandarijn, Nederlands, Noors, Pools, Portugees, Roemeens, Russisch, Spaans, Slowaaks, Thai, Tsjechisch, Turks, Zweeds.
Do choose a specialist – they have to be good because that is all they do
Do focus on the need and not the methodology – explain the need and let them devise the solution
Be clear in your brief - share your objectives and the outcomes you want to achieve.
Do take a broad view on pricing – if the benefit is 10 times greater than the price it’s cheap
Do take up references – existing and past clients can see through the sales jargon
Do share your selection criteria with them – it will allow them to show you their best fit
Don't accept cheaper offers with negligible ROI
Don’t impose pre-conditions – you will limit your choice of provider
Don't be afraid to ask the experts before writing your RFP
Don't be overly prescriptive - it deters creativity
Don’t have standard contracts which have irrelevant clauses – tailor them to suit
Don’t underestimate the importance of cultural fit, local language and business practices
Zoekt u een wereldwijde oplossing?